Uusin kuva

Meditaatiokonsertit

Rentoudu. Lataudu. Eläydy.

Tilaa unohtumaton ja uniikki kokemus kuoro­ laulun ja meditaation viipyilevässä syleilyssä.

Naiskuoro Pihlajan meditaatiokonserteissa yhdistyy kuorolaulun sointi ja meditaatio. Rauhoittavaan konserttiin saat tulla rennoissa vaatteissa juuri sellaisena kuin olet. Mukaan voi ottaa oman alustan, jolla voit maata (jumppamatto, viltti – myös paksu pyyhe kelpaa) ja halutessasi pienen tyynyn ja villasukat

Konsertin luonteen vuoksi se soveltuu aikuisille sekä yli 12-vuotiaille lapsille ja nuorille.

Konserttiin sisältyvä meditatiivinen osuus ei ole sidoksissa tiettyyn uskontoon tai elämänkatsomukseen vaan sopii kaikille.

Kokoa porukka. Pötköttele ja nauti!

Haluaisitko tilata Naiskuoro Pihlajalta oman mediataatiokonsertin? Toteutamme konsertteja valmiilla konseptilla tai sopimuksen mukaan.

Meditaatiokonsertin sisältö Konsertti sisältää meditatiivisen osuuden joko paikalla ohjattuna tai nauhalta kuultuna. Kuoro esittää meditaatio-tuokioiden välissä musiikkikappaleita. Meditaatiot ohjaa hermostovalmentaja Airikka Nurmela. Hän on hermoston toimintaan erikoistunut coach ja mindfulness-ohjaaja.

Sopiva tila konsertille Konsertin luonteen vuoksi suosittelemme isoa ja avaraa tilaa (esimerkiksi sali tai kirkko) ja mielellään tilaa, jossa on hyvä akustiikka. Kuorolaiset levittäytyvät laulamaan ympäri tilaa, jotta musiikin äänet resonoivat mahdollisimman kokonaisvaltaisesti konsertin kuulijoille. Voimme tarvittaessa auttaa tilan hankkimisessa, jos sopivaa esiintymistilaa ei ole valmiina.

Kustannukset Noin tunnin pituinen konsertti koko kuoron kapasiteetilla maksaa noin 2000 euroa. Mahdolliset kuoron matkakulut ja Nurmelan palkkio tulevat erikseen. Pyydä tarjousta.

Lisätietoja meditaatiokonsertin sisällöstä ja hinnoista voi tiedustella sähköpostitse naiskuoropihlaja@gmail.com.

Seuraa meitä somessa

This page was last updated on 25.3.2024. Photos of Pihlaja by Santtu Perkiö / Thomas Vollmann / Naiskuoro Pihlaja.