Uusin kuva

Kannatusyhdistys

Kuorolla on Naiskuoro Pihlajan kannatusyhdistys ry, jonka kautta kuorolaiset jäsenmaksun maksettuaan kuuluvat Sulasoliin (Suomen laulajien ja soittajien liitto).

Kannatusyhdistys mahdollistaa kuoronjohtajan palkkaamisen ja kuoromatkojen ja äänitteiden tekemisen, sekä yleisesti tukee kaikkea Naiskuoro Pihlajan toimintaa. Kannatusyhdistys kerää varoja toiminnalleen järjestämällä konsertteja, varainkeräyksiä ja hakemalla apurahoja. Kaikki kuorolaiset kuuluvat kannatusyhdistykseen, ja osallistuvat aktiivisesti sen toimintaan. Yhdistyksen hallitus valitaan kuorolaisten joukosta. Kuoronjohtaja ei kuulu kannatusyhdistyksen hallitukseen, mutta osallistuu sen kokouksiin ja on tiiviisti mukana kannatusyhdistyksen toiminnassa.

Jos sinäkin haluat tukea kuoron toimintaa ja matkoja, voit liittyä kannatusjäseneksi täällä: Kannatusjäseneksi

.

Seuraa meitä somessa - Facebook & Instagram